Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinelumanda blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
53114 odwiedzin | wpisów: 74, komentarzy: 338, obserwuje: 124

na życzenie

autor: lumanda blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Dla Naszstasio wrzucam zdjęcia z pokoju synka-jak pisalam, swiatla jest wystarczajaco. Oswietlenie w lazience jest slabiutkue, ale mamy 5 gornych oczek,  wiec ujdzie. Np do golenia nue nadaje sie

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl



Komentarze (4)
autor:naszstasio  dodano: 2015-11-09 | 20:54:04
Dzięki wieeeelkie ;-)
To teraz mam ciężki orzech do zgryzienia, bo na allegro jeszcze znalazłam fajną lampę w autka jak u bananowej i nie wiem którą wybrać bo synek stwierdził "mama kup mi dwie" ;-)
Odpowiedź do naszstasio
autor:lumanda  dodano: 2015-11-09 | 21:11:33
cwaniak;-) obie fajne, kazdy wybór bedzie dobry:-)
Odpowiedź do lumanda
autor:naszstasio  dodano: 2015-11-09 | 21:33:45
Odnośnie komentarza z mojego wpisu - Pani w kasie na liczyła Ci 10 czy 20% rabatu?
I nie wiesz czy rabat obejmuje też meble które się zamawia? :-)
Odpowiedź do naszstasio
autor:lumanda  dodano: 2015-11-10 | 08:15:43
10% rabatu. Jesli chodzi o raty to jest 20rat 0%, moze stad ta 20-tka? Wydaje mi sie ze na zamawiane meble jest również obnizka, my pytalismy o biurowe, na ktore sie czeka dwa tygodnie, i nic nie mowili, ze wtedy rabatu nie ma. Chyba liczy sie data zamowienia, ale promocja tylko do 15-go.
Aby dodać komentarz musisz się zalogować - logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się - rejestracja
Pow. użytkowa: 152.7 m²
Pow. użytkowa: 132.8 m²
Pow. użytkowa: 126.7 m²
Pow. użytkowa: 124.9 m²